Το λάθος που έστειλε την υπόθεση στα δικαστήρια
Μετά από δύο χρόνια αντιδικίας ένας ινδός φοιτητής δικαιώνεται και κερδίζει την υπόθεση κατά ενός ηλεκτρονικού καταστήματος της Ινδίας το οποίο αρνήθηκε να του παραδώσει ένα iPhone 5S το οποίο είχε παραγγείλει στη μειωμένη τιμή του ενός δολαρίου (δηλαδή 68 ρουπίες).
Το δικαστήριο που εκδικάζει υποθέσεις για τους καταναλωτές στην Ινδία έδωσε εντολή στο ηλεκτρονικό κατάστημα να παραδώσει το κινητό στον φοιτητή Nikhil Bansal στην τιμή που το είχε αυτός παραγγείλει και επέβαλε επιπλέον πρόστιμο 150 δολαρίων επειδή αρνήθηκε να συμμορφωθεί. Ο Bansal είχε παραγγείλει το τηλέφωνο πριν από δύο χρόνια, το 2014, όταν εντόπισε μια σπάνια έκπτωση 99,7% στην ιστοσελίδα, αλλά η εταιρεία υποστήριξε εκ των υστέρων ότι η χαμηλή τιμή οφειλόταν σε ένα τεχνικό πρόβλημα. Ένα iPhone πωλείται σήμερα στην αγορά της Ινδίας έναντι 315 δολαρίων και ξεκίνησε στην τιμή 803 δολαρίων το 2013.
Όταν το ηλεκτρονικό κατάστημα αρνήθηκε να παραδώσει τη συσκευή στο φοιτητή ο οποίος ολοκλήρωσε την παραγγελία, ο τελευταίος έκανε καταγγελία και κινήθηκε δικαστικά για να το διεκδικήσει υποστηρίζοντας ότι το κατάστημα δεν τήρησε τη συμφωνία.
Το 2015 το δικαστήριο αρχικά ζήτησε στο κατάστημα να αποζημιώσει τον Bansal για τα δικαστικά έξοδα. Στη συνέχεια η εταιρεία προσέβαλε την απόφαση, αλλά τελικά το δικαστήριο επικύρωσε την αρχική απόφαση και υποχρέωσε το κατάστημα να του καταβάλει ένα επιπλέον πρόστιμο ύψους 150 δολαρίων.
Παρόλο που το ηλεκτρονικό κατάστημα αρνήθηκε να δώσει λεπτομέρειες για το περιστατικό, ανέφερε ότι το θέμα βρίσκεται ακόμη σε εκκρεμότητα. Ωστόσο σύμφωνα με τα δημοσιεύματα είναι δεδομένο και οριστικό ότι ο ινδός φοιτητής έχει δικαιωθεί, καθώς παρά τα επιχειρήματα του καταστήματος ότι η τιμή ήταν προφανώς λάθος, ο νεαρός είχε κάνει την παραγγελία σε εκείνη την τιμή και έπρεπε να του παραδοθεί το προϊόν.
Πηγή: Daily-News.GR